Det som skal kåres er Stjørdals beste servicebedrift.

Stjørdal Management jobber for å gi Stjørdal et tydelig image, og for å markedsføre Stjørdal by på vegne av dem som bor der, regionen og tilreisende, forklarer Marianne Thomassen og Odd Petter Haugseth.

Første utdeling

Det er første gang prisen skal deles ut, og kriteriene for prisen er medarbeidere med god kunnskap om bedriftens varer eller tjenester. Medarbeidere som opptrer imøtekommende og setter kunden i sentrum. Medarbeidere som gir kundene mer enn forventet, kjenner sitt nærområde godt og kan gi anbefalinger til sine kunder om opplevelser og tjenester i regionen. Og at bedriften bidrar positivt for sitt lokalmiljø.

Målet er at byens image skal bli best på service i Trøndelag.

Her kan du foreslå kandidater

- Hva betyr service for Stjørdals omdømme?

- Kjempeviktig at Stjørdal som helhet blir sett på som et sted med god service og gode handleopplevelser.

Viktig for suksess

- Dessuten har ordføreren gått ut med at vi skal satse på arrangementer i stjørdalsområdet, og det passer også veldig inn i den sammenhengen å være en god servicebedrift. Skal du være god på arrangement, må du være god på service, sier Marianne Thomassen

- Vi synes at de som er gode fortjener en heder. Det er på tide, legger hun til.

Marianne Thomassen håper på mange forslag til kandidater.