I et leserinnlegg 11. januar etterlyste Kolbjørn Gressetvold bedre service på Stjørdal trafikkstasjon.

Vi ønsker at kundene våre skal føle seg velkomne, og få god service når de besøker oss. Vi beklager at Gressetvold ikke fikk det ved de to første besøkene, da trafikkstasjonen var stengt. Samtidig er vi glad for at han fikk rask og god hjelp da han besøkte oss 13. desember. Vi setter pris på tilbakemeldingen, og vil bruke den til å forbedre oss.

Stadig flere bruker de digitale løsningene våre på vegvesen.no, og antallet som besøker våre tra0fikkstasjoner har blitt halvert de siste ti årene. Derfor har vi innført kortere åpningstid på flere trafikkstasjoner, blant annet i Stjørdal.

Åpningstidene våre står på vegvesen.no, og vi anbefaler kundene våre å bestille time. Da slipper du å vente på trafikkstasjonen, og vi kan gi deg raskere hjelp.

Tjenestene våre er tilgjengelig hele døgnet på vegvesen.no. Det meste du gjør på en trafikkstasjon, kan du gjøre hjemme. Den nærmeste trafikkstasjonen er på mobilen din. Ikke alle kan bruke de digitale tjenestene våre, og dere er selvfølgelig velkomne på trafikkstasjonen. Og dere skal få god service! Men husk å bestille time, så sparer både du og vi tid.

Linn Beate Berg Schawland

Kontorsjef i Statens vegvesen